уторак, 27. мај 2014.

ČETVRTAK, 18. oktobar 2012. - 7 - Sulejman Veličanstveni i Bus plus kontrolori


Dođavola. Budan sam u pola 6. Čujem jutarnje autobuse, prepoznatljivo kočenje pred stanicom, dok se oblačim. Uključujem jutarnji program RTS, vremenska prognoza. Ujutro hladno, do 100 a preko dana sunačno do 240. Obucite se slojevito. Ja kao iskusni reumatičar oblačim se slojevito celog života.
Taman da krenem iz stana, kad se setih da iz torbička izbacim flašu ulja. Uzeo sam je još u ponedeljak u „Višnjici“ (trgovina na uglu pre Drinčićeve, ulice u kojoj se nalazi moja kancelarija). Ljubazna prodavačica, koja me poznaje kao redovnog nedeljnog kupca pakovanja „čajnih kolutića“, dok sam čekao da mi narežu 100 grama alpske za doručak, tutnula mi flašu zejtina iz robnih rezervi, konspirativno mi u pola glasa namignu „Sačuvala sam za vas“. Nisam ni znao da je nestašica. Elem, tu sam flašu ulja tri dana nosio sa posla kući i od kuće na posao. Ne znam zašto uopšte nosim  torbu kad je kod kuće ne otvaram.
Opet sam na raskrsnici potrčao za autobusom i opet sam ga stigao. Jedino što nije bilo mesta za sedenje sve negde do SIV-a. Radni svet, uglavnom žene, prebira po glavi šta ih sve danas čeka na poslu. Tišinu kod Ušća razbijaju Bus Plusovi kontrolori koji u psihološkom ratu protiv švercera po volji zaustavljaju autobuse pre mosta. Autobus stoji i čeka dok se racija ne završi. Bus Plus je zaposlio dosta krupnih momaka koji pored otvorenih vrata autobusa stoje i čekaju dok nekih 5-6 uglavnom kabastih kontrolorki ne sprovedu raciju sve u neizbežno „dobro jutro, vaše karte molim“  kako su ih naučili neki pametnjakovići iz neke Public Relations agencije.
Na bilbordu pre mosta: 6.48. Baš sam poranio.
A potom reklama za Sulejmana Veličanstvenog koji se sprema da ponovo osvoji Srbiju. Haremske spletke i ljubavi,sa ponekom historijskom reminiscencijom i odličnim kostimima i interijerom, priljubili su uz TV ekrane ove iste radne ljude koji, posle kasnog ručka i rasprave sa decom, zasednu naveče ispred televizora.
Sa mosta vidim jutarnjumaglusabijenu nisko na livadama sa novobeogradske strane Ušća. Dok sam došao do posla, Sunce se uzdiglo i tačno duž Drinčićev rasulo blistavu svetlost.

Vuki, da li ti ovo pišeš? Ovo je fenomenalno: jutarnji presek naših života; duhovito!
poz, zdenka
Vuki,
Jel si ti ovaj Branko iz firme Mercator S? Ili se samo neko nepoznat zove I preziva isto kao I ti? : )
Pozdrav,

Snajka : )

Нема коментара:

Постави коментар