четвртак, 22. мај 2014.

SUBOTA, 13. oktobar 2012. - 3 - CK "Ušće"



8.15 Mokro, celu je noć padala kiša. Temperatura mora da je oko 10.
Na telefonskoj govornici se odlepio oglas o prevozu ljubimaca, robe i ljudi kombijem. Ili ga je kiša sprala. Ostala dva oglasa dobro zalepljena selotejpom, navlažena ali se dobro drže. Rukom pisana ponuda Vere, žene od 50 godina, koja pegle, pere, sređuje stanove i čuva stare osobe, razlila se ali je i dalje čitljiva.
Subotnja ponuda putnika u autobusu u 8.15 je drugačija nego radnim danima. Par domaćica sa kolicima za pijacu, zaposleni koji verovatno rade od 9.
Ima praznih mesta za sedenje. “Kad sam mlađan lovac bio ja” u autobusu bih stajao i vežbao opstanak bez pridržavanja: raširene noge, blago povijene u kolenima. Sada već od ulaza merkam najbliže štange i prazno mesto za sedenje.
Dve pijačne žene do mene raspravljaju o mladima koji ne žele da imaju decu. A njihove su babe imale po 5 – 6. Nisam sve pohvatao, ali bih rekao da jedna od njih ima udatu ćerku koja živi sa njima.
Iako sam pretpostavljao da će izaći na Zelenom Vencu, koji je za mene i dalje sinonim za gradsku pijacu, one su izašle kod Ušća. Tamo je pored nekadašnjeg solitera koga smo svi zvali CK nikao tržni centar po nekom city mall principu. U nekadašnjem CK su bile društveno političke organizacije socijalističke Jugoslavije (partija, socijalistički savez, omladina, borci). Sada su sedišta stranih domaćih banaka, raznih predstavništava i kojekakvih probisveta koji bi da istisnu štogod preostalog tranzicijskog profita.
Na velikom bilbordu pre Save klize reklame i informacije. Uhvatio sam onu kad je pisalo da je 8.28 i 13 stepeni Celzijusa.


Нема коментара:

Постави коментар