понедељак, 24. септембар 2018.

La Vie En Rose

Hold me close and hold me fast
The magic spell you cast
This is La Vie En Rose

When you kiss me heaven sighs
And though I close my eyes
I see La Vie En Rose

When you press me to your heart
I'm in a world apart
A world where roses bloom

And when you speak...angels sing from above
Everyday words seem...to turn into love songs

Give your heart and soul to me
And life will always be
La Vie En Rose
Prvi jesenji dan. Ravnodnevica. Od danas menjam svoj dnevni raspored. Rano ustajem da bih pre nego đaci krenu u školu lišio se njihovog žagora ili, verotanije, da bih imao mesto za sedenje tokom 40-minutonog putovanja do Sava centra.
Čitav niz radnji sam preduzeo da bih mogao tako rano krenuti. I kako čovek da ne bude zadovoljan kada izađe na balkon i vidi da sviće novi dan.  

Ne znam koliko to snimak može da dočara, ali horizont se prelivao u nijansama ružičastog. Mal ne rekoh u nijansama Pink carstva Željka Mitrovića – ali bi to toliko pokvarilo moj osećaj nadnaravnosti.
Početi život u duhu čuvene pesme Edit Pjaf – La vie en rose.
Nađite je negde na Youtube ili uzmite link koji vam dajem da čujete prepoznatljivu melodiju i vežbate svoje znanje francjskog ili engleskog.


xxx

Setite li se ikad prvih zaljubljivanja i sa koliko ste nestrpljenja čekali da je (ga) vidite i čujete njen (njegov) glas. Da li je to sišao anđeo sa neba i njegova svaka reč postala drhtaj ljubavi.

Xxx

U moje gimnazijsko doba ostavljao sam pisma u klupi za Nju iz suprotne smene.
Danas ima toliko surogata za reči i emocije da na mobilnima milioni srca i emotikona iskaču svakog dana u porukama. Možda nam se doima istrošenim i praznim, možda su emocije banalizovane i ukopane u oklope fraza, sličica i gestova.
Ipak one postoje i svaki se dečak-momak, devojčica-devojka svakodnevno bude u iščekivanju. 

Нема коментара:

Постави коментар