субота, 14. јун 2014.

More se budi - 21. april 2012. - 30 -

Rule: 

U Aprilu se nekako budim (kao i svaki licki medvjed), pocinjem da zivim i da mislim na najljepsu
temu - more. Kad se tome dodaju i druge lepe stvari, da ne nabrajam koje........

A da bude u Vukijevom stilu, jedna mala pjesma. 
Ne znam cija.
Lep vikend,


Dobro jutro more, izvore života,
inspiracijo vječna, kolijevko muza,
jad i čemer topiš u beskraju suza,
iz kojeg se rađa bezvremena ljepota.

Dobro jutro galebovi, kraljevi plime
nebeski jahači, strasni ribolovci,
pratitelji lađa, stari moreplovci
čiji krik na usne izmamljuje rime.

Vuki:

Hvala ti Rule na oduševljenju mora. Uvijek mi drago znati da netko u nečemu uživa bez ostatka i pogovora.
I kada sam kod «morskih« asocijacija prva mi je vezana za potonju pjesmu Meri Cetinić.
O more
jos se sjecam onih dana
kad si nasa tjela
milovalo pjenom tvojih vala
tad smo djeca bili mi
i jos nismo znali
sto nam nosis ti

A s pjesmom i mirisom tvojim
radjala se ljubav nasa
i zato ti more hvala


More, more, more, more
more, more, o more

I to sunce
sto nad tobom tako sije
i taj galeb
sto nad tobom leti
i opojni miris bora
svo to tvoje blago
dalo si nam ti

Dalo si nam ljubav vjecnu
dalo si nam srecu
i zato ti more hvala

A kada bih se našao na moru u ljetno doba, volio sam da otplivam i zaronim i pogledam do dna noseći u glavi stihove Tina Ujevića.


  Čovječe,što nisi kao svi drugi,
 ne nosi srca na dlanu,
ne misli da trebaš pokazati bogaljima
 svih blaga svoje duše.
 sjeti se da na dnu oceana čami bezbrojno biserje u školjkama.
Nitko ga ne vidje, nitko ga neće vidjeti,
možda ni trak zvijezde
što se ogleda nad vodom, pa ipak,
ljepota vasione dobiva
od njegove ljepote.
Neće ono blistati
izloženo grudima žene
niti će ikada da nosi
sjajne prstenove.
Naše ga smrtne oči neće ugledati,
ali mi slutimo da postoji.
I radujemo mu se više
što ga naslućujemo,
nego bismo uživali,
kada bismo ga imali pred sobom.
Pa zato, čovječe,
koji nisi kao svi drugi,
ne nosi srca na dlanu
i ne misli da trebaš pokazati
prostoti
svih blaga
svoje duše...
              Pjesma o biseru             
  1914.

Nenad:

E kad se radi o moru meni prvo padne na pamet ova pjesma:

MORE

I gledam more gdje se k meni penje
i slusam more dobrojutro veli
i ono slusa mene ja mu sapćem
o dobrojutro more kazem tiho
pa opet tise ponovim mu pozdrav
a more slusa slusa pa se smije
pa suti pa se smije pa se penje
i gledam more gledam more zlato
i gledam more gdje se k meni penje
i dobrojutro kazem more zlato
i dobrojutro more more kaze
i zagrli me more oko vrata
i more i ja i ja s morem zlatom
sjedimo skupa na zalu vrh brijega
i smijemo se smijemo se moru

Josip Pupacic

Нема коментара:

Постави коментар