понедељак, 9. јун 2014.

Lorens od Arabije - 22. mart 2012. - 4 -

Kad nam je već proljeće unijelo toliko poleta i zadovoljstva – hajde da ubacim jednu sličnu.


Proljeće
to je sekund kad sve izbubri u hip.
kad dan postane modna pista.
a leptir prepravi pluća u veća od vlastita tijela.
dok breza na brzaka isporuči konvertibilno srebro u
obližnja sela.
sve se složi. demon s anđelom. 
djevica hoće baš kurata
mefista.

(BRANISLAV GLUMAC, Ljekarna vremena, VBZ, Zagreb, 2006.)

A večeras pogledajte film «Lorens od Arabije».  Veliki film o velikom Lorensu. U 21.45 na HRT-u. Ako budete gledali film, obratite pažnju na jedan detalj. Kada se Lorens nađe sa vođom plemena Tai. A onda ću vam ispričati jednu interesantnu priču o tom plemenu.


23. mart

Jebo te onaj tvoj Lawrence Vuki. Vec je jedan sat a ja jos uvijek buljim u ekran, kao da nemam svoj krevet i kao da sutra nema drugih aktivnosti.
Zoran

Jebi ga, zaboravio sam da film traje 3 sata. Imaju dvije pozitivne strane tog gledanja:

1. U svjetlu onogo sto sam pisao o starim Arabljanima drugacije gledas na njihove odnose, tradiciju i civilizaciju. Zacudjujuce je koliko se plemenske tradicije zadrzalo od onog 6. vijeka o kojem sam pisao do 20. pa i dalje.

2. Imas jak razlog da danas na poslu psujes onog jebenog Vukija sto ti je danas upropastio dan i zbog nespavanja umanjio radni kapacitet. A kad imas dobar razlog za psovanje i prenosenje krivice - lakse izguras dan i na kraju dana kazes: JOS JEDAN DAN MANJE DO PENZIJE!

Molim sve penzionere, one koji se to biti uskoro, kao i one koji prate penzijske propise svojih zemalja ne bi li docekali zasluzenu penziju, da moju zlobu shvate kao najobicniju ljudsku zavist.
Ponesto ljudsko nije mi strano.
Uostalom i ja jutros kasnim sa poezijom. Zajebo me Lawrence.

Vuki

Potpisujem Zoranove reci. Izdrzao sam do Akabe.
Lp, Rule

Dakle, Zoki nije jedini koji me psovao sinoc i danas. Raste mi rejting. 

Vuki

Нема коментара:

Постави коментар