среда, 11. јун 2014.

SREDA, 28. novembar 2012. - 40 - ULIČNI OGLASI: Trajni frenc i ojačanje prirodnog nokta



SOLARIJUM  1 min= 15 din

frizerski salon: muško šišanje i pranje kose  300 din
                      žensko šišanje i pranje kose 700 din
Depilacija topla:                      cele noge      450
                                             pola noge      350
                                             ruke             250
                                             naušnice       100
                                             prepone         450
Pedikir:                                 estetski
trajni frenc i ojačanje prirodnog nokta na nogama
Nega ruku                              manikir
  nadogradnja noktiju
   trajni frenc i ojačanje prirodnog nokta
Solarijum   promo cena   1 minut


Oglasi prelepljeni jedan preko drugog na oglasnoj tabli mog ulaza.
Uskraćen sam za informaciju o ceni trajnog frenca (?!) i ojačanja prirodnog nokta.
Cene prekrivene plakatom na kome se majka i dete  pitaju:

Majka: Kako da moje dete:
           Nauči da planira vreme?
           Uči motivisano?
           Uči samostalno

Dete     Kako da:
            učim brže,
            naučeno razumem,
            da primenim umem?
Centar za edukaciju: Logoigrica


VODOINSTALATER ugradnja novih instalacija, rekonstrukcija starih instalacija, montaža i servis bojlera, vodokotlića, baterija, virbli (?) odgušenja

MOLERAJ krečenje gletovanje hidroizolacija krovnih površina poliazbitolom i bitulitom, bravarija ograde i tende

Vodoinstalater i moler se miroljubivo našli jedan ispod drugoga.


U poljskom autobusu se pobrkali meseci. Lepo piše 27. listopada. Zar to ne bi trebo biti oktobar? Zar danas nije 28. a ne 27.
Ovaj poljski autobus me izluđuje sa svojim datumima i vremenom. Danas (juče) su imendani za sve koji se zovu Walerego i Wirgiliusz.


U autobusu sam video samo jedne šarene nezapertlane pertle. Možda sam video i neki šareni šal koji je razbijao sivilo jutra pred kišu. Nisam siguran. Sivilo je prevladalo u mojoj glavi jer me spopala malodušnost s kojom se ne nosim lako.
Neka. Nije to strašno. Pomogne ništavnosti da se ne prevari i pomisli da je nešto drugo.

dobro jutro.

Нема коментара:

Постави коментар