среда, 11. јун 2014.

UTORAK, 27. novembar 2012. - 39 - Kontrola karata



Dobar dan, karte na pregled.
Dvojica kontrolora ušli su kod Fontane. Jedan visoki i mršav četrdesetogodišnjak. Drugi oniži i popunjen. Rutinsko prinošenje karata aparatu za identifikaciju.
Jedna žena pedesetih godina sedi na jednom od zadnjih sedišta. Neuredna, ofarbana kosa sa iskrzanim pramenovima. U braon kožnoj jakni, sa nemarnim šalom oko vrata i širokom torbom na ramenu. Nehajno dodaje kartu dežmekastom kontroloru.
Molim vas ličnu kartu.

Zašto?

Ovo nije vaša pretplatna karta. Molim vašu ličnu kartu.

Nemate pravo da me legitimišete.

Znači nećete da se identifikujete.


Vi nemate pravo da me identifikujete.

U redu. Oduzimam vam pretplatnu kartu


Otkud vi znate da li sam to ja. Karta je ispravna, proverili ste je i vratite mi karticu.

Gospođo ovo niste vi na pretplatnoj karti. Nemate pravo da koristite tuđu pretplatnu kartu i ja vam oduzimam kartu koja nije vaša.

Ma šta vas brige da li je moja ili nije. Važno je da ima važeću markicu.

Ne gospođo, ne možete se voziti sa tuđom pretplatnom kartom.

Ama čoveče šta si navalio na ženu. Nije njena kartica pa šta. Ljudi se snalaze. -
Ubacio se neki zaštitnik prava građana.

Smeđo-žutokosa žena uhvaćena in flagranti zove nekoga mobilnim telefonom.

Ovde doktorka Mihajlović. Molim hoću da prijavim da me u autobusu 65, ovde blizu SIV-a u pravcu Beograda maltretira kontrolor iz Bus Plusa. Da, upravo sada. Zovem vas da imam zabeležen razgovor na mobilnom jer ću tužiti ovu budalu što me maltretira. Kako se zovete? - upita kontrolora koji je donekle zatečen razvojem događaja u kome putnica ima sve više simpatizera a i zove nekog ko zna kog. - Šta ste zinuli? Kako se zovete? - On kaže. - Kontrolor (taj i taj) uzeo je moju pretplatnu kartu i neće da mi je vrati. On kaže da nije moja i traži od mene ličnu kartu. Ja ne dajem ličnu kartu ni onim vašima iz interventne a bogme neću ni ovom govnu iz Bus Plusa. Šta kako se izražavam? Pljačkate tu narod na sve strane i trpimo vas, sada nam uvodite i teror u autobusima i presrećete kao gestapovci...Hej gde ćeš ti, vrati mi karticu.

Taj i taj kontrolor je izašao na sledećem stajalištu. Žena je nastavila da priča, sve više psujući i preteći da će taj i taj ostati bez posla, da će se Bus Plus ukinuti, da će Đilas morati da ode sa mesta gradonačelnika, pričajući sa ne zna se kim. Kod SIV-a je izašla i dalje pričajući.

Neka dvojica momaka pored kojih je prošla besna doktorka Mihajlović, odmerili su je pogledom i kolutanjem očiju.

Keva je odlepila.
Ma folira se garant. Sjebala je tuđu kartu i kenja bez veze.

dobro jutro. 

Нема коментара:

Постави коментар