четвртак, 12. јун 2014.

"Zora" gimnazijski list - 14. februar 2011. - 10 -

Mirči:

Zar nismo i mi izdavali nesto slicno? Graficki vise ka recikliranom papiru, na sapilogravu (da li se tako zvalo?), i potpuno okrenuto skolskim temama? Pazi nove skolske teme: alkoholizam, Portugal i Etiopija. Ko zna da li bi se tu snasli.

http://www.kaportal.hr/novi-broj-zore

Vuki:

Bijase li to gimnazijska novina pod istim naslovom za koju sam i sam pisao. Krivo mi je sto nisam sacuvao. Mada su moji rani radovi izlazili vise neoficijelno kao Skolski duh, koje napise takodjer nisam sacuvao. Pitam se ima li ih u cijim arhivama. 

Mozda su sacuvani studentski radovi u "Studentu", "Omladinskom listu", "Mladosti". Na neke sam ponosan, drugi su slabasno reagovanje na neki poticaj. Sprava se zove ŠAPILOGRAF. Mislim da je to naziv nemacke firme koja ju je proizvodila.  

A propos Egipta, sad se setih. Posle Sadatovog ubistva, napisao sam neki analiticki clanak u "Studentu" pod dojmljivim naslovom"Sadatov autoportret Egipta" (naslov mi se dopada i dan danas - imao sam smisla za urednika i smisljanje dobrih naslova).  Kada je to izaslo,  nekako sam se muvao kod kolportera studetske stampe i polulegalne literature kod Konja ili na pocetku Kneza Mihajla. ( Kolporter se zvao  Dragan Blagojevic i sada je beskucnik koga povremeno pomazem malim sumama novca kada ga vidim ili zavapi za pomocu.) Dođem do njegovog standa i on me zamoli da ga malo zamenim dok ode na WC. Naidje neki stariji, poguren covek, mrsavog izgleda i pocne da prelistava "Student". Naidje na moj clanak i rece "Inteligentan naslov" i pocne citati u sebi. Ja zamalo da mu ne rekoh: Kupi novine pa citaj. On je jos citao i kada se Dragan vratio pricali su kao stari poznanici. Starkelja ga upita "Ko je pisao ovo o Egiptu?" znajuci da se Dragan stalno mota po redakciji i zna sve urednike, novinare i nadobudne studentske spisatelje. "Ovaj ovde" rece Dragan i pokaza na mene. Starkelja upita sta studiram i ja kazem da sam zavrsio sa studiranjem. "Dopao mi se ovaj članak" - uzme taj "Student" i pokupi jos nesto. Dade novac, ne uze kusur i ode. Dragan me upita "Znaš ko je ovo". Nisam znao. 
"Koca Popovic". 

Ovim nasim naslednicima bih morao objasnjavati ko je bio Koca Popovic. Ali necu. Neka malo guglaju ako ih interesira. 

Нема коментара:

Постави коментар