четвртак, 12. јун 2014.

Vuki got talent - Trbušni ples u Damasku 14. februar 2011. - 11 -

Zoki:

Specijalno za Vukija, mada i ostali smiju pogledati!



Must see ALLA KUSHNIR- belly dancing... !
You probably thought that the best belly dancers are the Turkish girls?! You are wrong! You must see the Ukrainian-Jewish girl Alla Kushnir, from the show "Ukraine has talents"!
Enjoy an incredible performance, which has a full "package". Watch it in Full Screen Mode


Vuki:

Danas nesto navaliste na mene, a ja se upetljao u memorabilije. 
Pa evo jos jedne vezane za trbusni ples. 

Damask, 1976. leto. Bio sam vodja puta studenata arabistike iz cele Jugoslavije (nas oko 60) na dvomesecnom kursu arapskog jezika. 
Neki nocni klub. Neki bivsi Partizanov igrac je bio trener nekog fudbalskog tima u Siriji. Poveo je nas nekolicinu u najznamenitiji nocni klub u Damasku. Bilo nas je 10-tak za velikim stolom. 
Iza ponoci je poceo trbusni ples sa u to vreme najcuvenijom plesacicom trbusnog plesa na Bliskom istoku - Nadiom Hamdi. Njen nastup je bio savrsen i trajao je oko 2 sata. Pogledali ste kako igra Ala Kusnir pa mozete zamisliti kako to izgleda kada neko 2 sata prica svojom igrom razliticite price o ljubavi, ceznji, samoci, strasti, potrazi za srecom i drugim bitnim zivotnim temama. Svi smo slusali i gledali potpuno fascinirani. 
Negde na kraju svoje tacke, Nadia Hamdi je krenula da igra po stolovima postavljenim oko njene bine. Stolovi su bili na nivou bine i ona je lako prelazila sa jednog na drugi. Za nasim velikim stolom je naravno bila gomila hrane i pića, medjutim ona je vrlo vesto odmicala i mimoilazila prepreke i dosla do cela stola za kojim sam sedeo ja valjda kao glavni gost Vladice Kovacevica (cijeh se imena sada setih). Nije mi ni kraj pameti bilo da ona ima obicaj da povuce nekog muskarca da igra sa njom. Dakle, ona je igrala predamnom i u jednom trenutku mi pruzila ruku i povukla me za sobom na stol a posle i na binu. Gosti uokolo su me podsticali aplauzima da zaigram sa njom. 
Nadia Hamdi mi je oko pojasa zavezala neki veo, onako na bokove, da bi buduci pokreti bili provokativniji. Onda mi je pokazivala pokrete i terala me da je imitiram uz muziku koja je sve profesionalno i uigrano popratila. Ja sam se trudio bez preteranog stida i zasluzio sam aplauze a mozda i ovacije svih prisutnih. Trajalo je to mozda nekih 5-6 minuta. Kada je dosao kraj, ja sam joj galatno poljubio ruku da bi ona mene zela obema rukama za glavu i strastveno me poljubila usred usta. Tad umalo ne izgubih ravnotezu, a narod oko mene je podivljao. 
Neki su me slikali ali na zalost nikada nisam video ni jednu fotografiju. 
Za neverne Tome imam dva (zivuca) svedoka koji mogu potvrditi sve navode iz moje price.   

Dakle, dragi prijatelji, sta da vam radim. 

Нема коментара:

Постави коментар