четвртак, 5. јун 2014.

PETAK, 17. januar 2014. - 90 -

Danas sam i ja nekom stuporu.
Odgovara mi da vam pošaljem ovaj "bluz mutne vode"  Đorđa Balaševića.


Svasta se rodi u mutnoj vodi,
lukava mrena i glupavi smudj,
karasi i bandar, lopov i dzandar
i ribe sto zive na racun tudj.

Malene one vecih se klone,
ne pazis i vec te nema za tren.
Gde god da beze stignu u mreze,
neko se rodi da postane plen.

Ja pevam svoj blues bez namere bitne.
I najvece ribe za mene su sitne.
Ja sa strane samo posmatram taj svet.
A budem i ja i smuvan i varan,
pa svakom se desi da ispadne saran,
to je bar rutinska stvar.

Ko zivot vodi u mutnoj vodi
mora sve trikove dobro da zna,
u mutnoj vodi, sto mnogim godi
posebno onim sa vrha i dna.

Svi znaju svrhu, stuka na vrhu,
tu su da kvare i naprave lom,
a dole na dnu, sudbinu jadnu,
mnogima resava nekakav som.

Ja pevam svoj blues bez namere bitne.
I najvece ribe za mene su sitne.
Ja sa strane samo posmatram taj svet.
Ja pevam svoj blues u srcu dubine
i drzim se pretezno zlatne sredine,
to je bar rutinska stvar, rutinska stvar.

Na sta se svodi zivot u vodi?
Pa eto, grabljivci imaju vlast.
Grgec je glupan, ali je krupan,
pa male ribice guta u slast.

U dane gadne, kad voda padne,
plasljive ribe ne vrede ni gros,
naidju krize, drukcije grize,
i samo najbolji plivaju jos.

Ja pevam svoj blues bez namere bitne.
I najvece ribe za mene su sitne.
Ja sa strane samo posmatram taj svet.
Ja pevam svoj blues u vrtlogu gluvom
i pitam se sta rade ribe na suvom,
a to je bar rutinska stvar.
 U prilogu vam šaljem jedan odličan interju za Canetom iz Partibrejkersa. Nemojte da ga propustite. 
I bez obzira što danas sam sebe ne mogu da nađem, volim kad pročitam da ima neki roker i čovek s kojim mogu da se složim. Tu leži neka nada. 

EEEEEEEEEEEEEEEEJ Brankec!
Vikend je!
Hoće depra u vikende, ali treba protiv toga. Ovo sigurno nije stupor kada Vas  još brinu društvene brige.
I imate volje o tome pisati.
Kada je moj muž preminuo 2009.g. najgore je bilo vikendima i blagdanima ili praznicima.
Zahvaljujući ovom stroju  prebrodila sam i te dane. Usput pronašla jednu zgodnu pjesmicu.
A band ima sasvim neobičan naziv"Dance with a stranger".
Dobar naziv i za ova virtualna druženja.
Potražite  na "ju-bi-tu-biju" (tako je to nazvao jedan naš političar ministar ) i uživajte
Meni dobro. Budi nadu ili bar olakša .
Ako je predjetinjasto ,sorkač.
S.
 
Long December night
Dance with a Stranger(youtube.com-Long December night)

Clear horizons,  deep blue mountains
and the dancing Northern lights.
Let the darkness    grow around you.
Ev’rything’s gonna be alright.

’Coz a long December night,
long December night,
is a part of Paradise,
long December night.

Morning brings you nature’s wonders,
as the daylight wins the fight.
In the deep snow grows a flower.
Ev’rything’s gonna be alright

’Coz a long December night,……..
and so if seeing is believing. 
To close your eyes
can be relieving retrieving yourself
 In the darkest situation
you can catch a glimpse of light.
Let me take you deep within where
ev’rything’s gonna be all right.

’Coz a long December night,

Нема коментара:

Постави коментар