четвртак, 5. јун 2014.

ČETVRTAK, 16. januar 2014. - 89 -

Lijep i sunčan dan.
Seljaci se žale što nema snijega i zime, voće samo što ne propupa. Kaže mi nećak da će kajsije krenuti ako narednih dana temperatura ne padne na nulu. 
Toplane se raduju što će uštedeti na potrošnji goriva za grijanje stanova. 
Građani zadovoljni što će imati manje račune za struju. 
Teniseri na Australian Openu kolabiraju na 45 stepeni, a Amerikance okovao led.
Nevjerovatno mi je kako se vćina ljudi uvijek sladi kada se u Americi nešto ružno desi. Tornado, snježne oluje, pucnjava po školama...uvijek se poprate komentarom tipa "neka vala, neka i njih nešto zadesi".  Meni neprihvatljiva zluradost. 
Ja iza nesreće bilo koje vrste vidim ljude koji su nastradali, a naš "napaćeni" narod to vidi kao zasluženu kaznu. 
Promijenio sam malo svoju uobičajenu rutu pa sam u povratku sa brda sišao blizu autoputa. Ispod podvožnjaka kojim autoput savladava bežanijski uspon, u ograđenom prostoru, vidim gomilu mehanizacije za održavanje puteva. Sve spremno za zimske uslove.  Dvojica dežurnih vozača u kombinezonima zasjeli na gajbicama i muljaju neke ogromne sendviče.
Zidarski doručak: pola vekne hljeba, 2100 grama alpske, pašteta ili majonez.
Majka i ćerka romskog porijekla guraju tricikl sa gomilom složenih kartona u prtljažnom prostoru. Sakupljačice papira. Obučene u odjeću svih mogućih boja. Odlučna koraka grabe ka Bežaniji. Njima je tricikl sredstvo za rad, a misje Olandu način odlaska do ljubavnice. Kako me izvještava Kornelija iz Pariza čini se da ga glumica navukla publiciteta radi, a Prva dama je pokušala samoubistvo pretjeranom upotrebom medikamenata.
Fransoa se izgleda zaljubio, a sada će dvostruko izvisiti. 
Zaljubljenost je privilegija mladosti, a kod starijih ona više liči na ludost.
Pogledajte na primjer ovu običnu, sentimentalnu fotografiju dvoje mladih Nijemaca koji na nekoj steni promatraju zvjezdano nebo. Jednostavna fotografija  na kojoj se sjedinjenost duša u potpunoj predanosti zaljubljenosti spaja sa beskonačnošću svemira.
Prije neki dan sam na Zelenom Vencu vidio sličan par mladih ljudi koji su bili potpuno stopljeni u zagrljaju. Njena glava uvukla se u njegova ramena, ruke oko njegovog pasa. Naslonjeni na zid zgrade, u produženom trenutku objedinjavanja bića. Video sam samo njegove oči, izgubljene u uživanju.


Kaže Paljetak u nekom intervjuu: Čovjek bi se trebao svakog dana zaljubiti u nekoga. 

Makar i zalud. Uzaludnost se krije iza najvećih nada. 

Abu Nuvas (kraj 8. i početak 9. veka, otac Arapin, majka Persijanka) jedan je do najvećih pesnika klasične arapske književnosti.

OKRUTNOST

Bila je tako lepa one večeri
i tako vedrih očiju.
U smionoj igri dopustila je
da joj skinem s ramena
belu maramu.
A kada je noć spustila preko nas
svoju crnu zavesu,
postao sam još odvažniji.
No onda mi se istrgla
i rekla: - "Pričekaj - do sutra!"
Drugog dana, kada sam je sreo,
bila je još divnija.
I ja joj - uzdrhtavši od sreće -rekoh
što mi je obećala.
No ona mi je na to odgovorila:
- "Mutne reči što se kazuju u noći,
gube danju svaki smisao!"
I nasmešivši se blago reče mi
na odlasku: - 'Budi strpljiv
i ne gubi nade nikada!"
1
vaš 
Attachments area
Kad bi tornado, snjezne oluje i tome slicno bili inteligentni pa udarili tamo gdje treba i ja bi se radovala, ali tu uvijek nastradaju sirotinja, zivotinje i billjke,a ne oni kojih mi ne bi bilo zao.
Treba imati na umu da u kapitalizmu velika razaranja su i velika prilika za biznis, pa  tako dok jedni placaju racun i glavom, drugi trljaju ruke veseleci se buducoj zaradi.
Ovdje je prije par godina izbio skandal kad je objavljen telefonski razgovor koji su, par minuta nakon razornog potresa, vodili neki veliki gradjevinski poduzetnici. Smiju se i vesele buducoj dobroj zaradi. Upravo je ovih dana ponovo izbio skandal u vezi obnove nakon tog potresa, mito, korupcija, potrosene silne pare a od obnove nista. Jedan primjer: kao obnovili neku skolu i sad se otkrije da pola zgrade nema temelja!
Kapitalizam se moze definirati kao organizirani lopovluk ili, bolje receno, organizirano razbojnistvo. Lopovluk je preblaga rijec.
pozdrav,
 Irena.

Нема коментара:

Постави коментар